Kubek termiczny contigo - Kubek termiczny na prezent najlepszy kubek do pracy
Termiczny kubek Contigo idealny dla każdego
3 września, 2020
Okna pasywne
15 września, 2020

Wizytówki udostępniane w mapach Google są doskonałym narzędziem wspierającym zaistnienie na lokalnym rynku. Dzięki mapom Google zyskujemy dostęp do lokalizacji firm z wielu branży. Dzięki temu użytkownik może bez problemu znaleźć sklep pełen potrzebnych produktów albo usług. By pojawić się na liście firm w swojej lokalizacji jedyne, co trzeba zrobić, to założyć własną wizytówkę w mapach Google. Jak to zrobić? Pośród wszystkich dostępnych usług Google należy wyszukać funkcję Google Moja Firma oraz postępując zgodnie z instrukcjami uruchomić profil. Każdy kolejny etap przybliża nas do założenia profesjonalnej wizytówki. Wystarczy uzupełnić podstawowe dane jak nazwa działalności czy jej położenie oraz kontakt, a następnie je zatwierdzić. Uzupełniona o podstawowe informacje wizytówka jest przygotowana do korzystania. Dobrze jednak uzupełnić ją o dodatkowe informacje dostępne w kolejnych zakładkach. Końcowym etapem jest weryfikacja, aby wizytówka stała się całkowicie aktywna. Posiadając gotową wizytówkę warto zastanowić się nad pozycjonowaniem jej, aby stała się widoczna dla wielu odbiorców.

W jaki sposób pozycjonować wizytówkę w mapach Google?

Na pozycjonowanie wizytówki w mapach Google oddziałuje wiele czynników. Przede wszystkim duże znaczenie ma odległość od użytkownika. Poszukując sklepu albo usługi zazwyczaj kierujemy się tym, jak daleko znajduje się od miejsca pobytu, z uwagi na to wizytówka sprawdza się szczególnie na lokalnym rynku. Im nasza lokalizacja znajduje się bliżej potencjalnego klienta, tym większa szansa na wyższy wynik wyszukiwania. Obok tego ważna jest trafność oraz rozpoznawalność pod względem słowa kluczowego. Gdy firma jest rozpoznawalna pod danym słowem kluczowym lub umieszczona na jej stronie treść zgadza się z wyszukiwaną frazą tym większe prawdopodobieństwo, że wizytówka pojawi się wysoko. Funkcje znajdujące się w usłudze Moja Firma dają wiele opcji, jakie mogą pozytywnie wpłynąć na pozycjonowanie wizytówki Google.

Uzupełnij informacje na temat firmy

Bazowe dane jak nazwa, adres i telefon  lepiej uzupełnić o kolejne tak samo ważne dane, jakie pomogą Google z dopasowaniem wizytówki do potrzeb użytkownika. Informacje kontaktowe wizytówki trzeba wypełnić zgodnie z danymi umieszczonymi na stronie internetowej. Ponadto w nazwie wizytówki można dodać ogólną frazę oraz nazwę firmy (np. Firma – pozycjonowanie stron WWW). Oprócz tego należy dołączyć kategorie oraz podkategorie, jakie przybliżą Google oraz użytkownikom profil firmy, czyli jej charakter. Istotna jest również lokalizacja oraz obszary działania. W samej lokalizacji umieszczamy adres siedziby firmy, sklepu, gabinetu itp. Jeśli jednak gwarantujemy usługi poza miejscem siedziby (np. montaż okien i drzwi w domu klienta) wtedy lepiej dodać obszar działania, a więc szerzej np. miasto, województwo.

Pozyskaj atrybuty oraz opinie klientów

Niezwykle znaczące jest także uzyskanie atrybutów. Atrybuty są połączone z informacjami o firmie. Na przykład wskazują czy dana lokalizacja ma dostęp do Wi-Fi, czy w pobliżu jest parking lub czy jest dopasowana do potrzeb osób niepełnosprawnych. Minusem jest to na atrybuty nie mamy bezpośredniego wpływu, ponieważ dodawane są one na bazie udzielonych przez klientów odpowiedzi na pytania zadane przez Google. Same opinie klientów oddziałują na pozycjonowanie. Zdecydowana część potencjalnych klientów wciąż wartościuje opinie Google, dlatego lepiej się o nie postarać oraz co istotne, zawsze na nie odpowiadać. Dzięki pozytywnym opiniom mamy większą szansę, że Google pokaże wizytówkę wyżej.

Uzupełnij usługi, produkty, unikalny opis oraz zdjęcia firmy w wizytówkach Google

Unikalny opis firmy to doskonałe miejsce, by wskazać najistotniejsze atuty firmy, stosując najbardziej trafne słowa kluczowe. Początkowe 250 znaków wyświetla się na wizytówce firmy bez klikania w przycisk „więcej”, z tej przyczyny najlepiej skoncentrować się nad początkową częścią opisu. Oprócz tego dla bardziej efektywnego pozycjonowania wizytówki Google należy wymienić swoje usługi i produkty. Wypełnienie profilu tylko zadziała na pozycjonowanie, ale także najpewniej zachęci większą ilość potencjalnych klientów. Na pozycjonowanie wizytówki Google oddziałuje także publikowanie filmów i zdjęć. Multimedia znajdujące się w wizytówce nie tylko sprawiają, że jest ciekawsza dla użytkowników, ale także umożliwiają uzupełnienie tekstu alternatywnego opisującego zdjęcie. Regularne dodawanie zdjęć pozytywnie oddziałuje na pozycjonowanie.

Publikuj wpisy

Za sprawą wpisów w wizytówkach Google zaoferować klientom ciekawych treści, jakie mogą zachęcić ich do odwiedzania naszej witryny WWW lub skorzystania z usługi. Wpisy umożliwiają opublikowanie treści do 1500 znaków oraz przycisk, pod którym możemy przenosić do wybranej witryny, np. podstrony z usługami lub innego wybranego miejsca. Tego typu wpis w wizytówce oprócz tego, że będzie dostępny przez wiele czasu (w zależności od ustawień nawet do roku), może stać się częścią marketingu treści, gdzie będziemy udostępniać klientom trochę interesującej wiedzy z branży. Regularna publikacja będzie traktowana właściwie jak blogowe wpisy na stronie, ze względu na co warto przemyśleć zastosowanie tego elementu.

Pozyskiwanie linków

Linki przenoszące wprost do wizytówki są dość istotnym elementem, jaki zadziała na pozycjonowanie wizytówki. Z tego powodu warto rozejrzeć się za lokalnymi lub branżowymi katalogami, forami, blogami, portalami czy innymi źródłami, uznawanymi przez Google jako wysokie jakościowo, w których można umieścić link odsyłający. Dobry profil linków wyśle Google sygnał, że warto umieścić wizytówkę na wyższej pozycji, ponieważ odnoszą się do niej odmienne interesujące źródła. Linkowanie ma zatem pozytywny wpływ na pozycjonowanie .

pozycjonowanie-stron-torun.pl/pozycjonowanie-w-google-maps/

Strona używa cookies
Ok